سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای ازن ژنراتور

نظر

 

هر تکنولوژی جدیدی دارای مزایا و معایبی می باشد . و بهتر است قبل از خرید و استفاده از آن به موارد مهمی توجه کرده و بعد اقدام به خرید کرد. در این محتوا قصد داریم مزایا و معایب استفاده از ازن ژنراتور در کارخانه ها و سایر مکان ها را بیان کنیم.

از مزایای اصلی استفاده از ازن ژنراتور خاصیت ضد عفونی کنندگی آن بدون نیاز به هیچ گونه مواد شیمیایی می باشد. ازن ژنراتور از یک طرف گاز اکسیژن را از محیط گرفته و از طرف دیگر گاز ناپایدار ازن تولید می کند . این گاز بعد از آزاد شدن از دستگاه در عرض حداکثر نیم ساعت دوباره به اکسیژن تبدیل خواهد شد. در طول این نیم ساعت تمامی آلودگی ها را از بین خواهد برد.

دستگاه ازن ژنراتور

از این جهت ازن هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد. از طرف دیگر باید هنگام استفاده از ازن ژنراتور دقت کرد ازن برخی از فلزات را اکسید کرده و ممکن است بعد از نشستن بخار ازن بر روی آنها شاهد تغییر رنگ آنها باشیم. پس باید قبل از استفاده دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کرده و حتی المقدور این وسایل را بپوشانیم تا از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری شود.

از طرف دیگر دستگاه های ازن ساز در ظرفیت های بسیار متنوعی تولید می شوند و قبل از سفارش محصول و خرید آنها ، باید ابتدا ظرفیت محیط را اندازه گرفت و در اختیار کارشناسان فروش قرار داد تا دستگاه مناسبی متناسب با محیط کارخانه و یا هر محیط دیگر به شما پیشنهاد شود.

در صورتی که توان تولید دستگاه شما کمتر از ظرفیت مکان مورد نظر باشد ، عملا دستگاه هیچ کاربردی نداشته و بلا استفاده خواهد بود. زیرا ظرفیت تولید ازن دستگاه باید متناسب باشد. جهت دریافت راهنمایی های بیشتر در این زمینه کلیک کنید .