سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارکرد ازن ساز

نظر

 

همانطور که قبلا بیان کردیم با توجه به شیوع چشمگیر ویروس کرونا اهمیت رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی بیشتر شده است.

از طرفی با افزایش آمار مبتلا شدگان صاحبان کارخانه ها و مشاغل بزرگ هر روز تلاش بیشتری دارند تا ابتلای کارکنان خود به این ویروس جلوگیری کنند. زیرا هم حفظ سلامتی کارکنان برای کارفرمایان مهم است و هم ابتلای چندین نفر از اعضا به معنی به خطر افتادن سلامتی بقیه کارکنان می باشد و هم اینکه ضرر مالی در اثر تعطیلی کارخانه و بیماری نیروی کاری گریبانگیر همه خواهد شد.

ازن ساز در کارخانه

ازین رو صاحبان کارخانه ها ترجیح می دهند با خرید ازن زن  برای کارخانه خود پیوسته محیط کارخانه را گندزدایی کرده و هوای کارخانه را پاکسازی کند.

دانشمندان اثبات کرده اند با استفاده از دستگاه ازن زن در کارخانه ها محیط کارخانه عاری از هر گونه ویروس کرونا خواهد شد.

این دستگاه با تولید ازن هر گونه میکروب و باکتری موجود در هوا را گند زدایی می کند. ازن ناپایدار بوده ‌و پس از ضد عفونی تبدیل به اکسیژن شده و هیچ گونه ضرری برای محیط و اطرافیان ندارد.

استفاده از ازن ساز امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است. زیرا حفظ سلامتی و جان انسان ها در این دوران اهمیت خاصی پیدا کرده است و اگر فردی مبتلا و آلوده بوده و یا حتی ناقل بیماری باشد می تواند تعداد زیادی از همکاران خود را نیز آلوده کند.

آلودگی و ابتلا می تواند از طریق تماس با دست باشد و یا حتی از طریق هوا و استشمام هوای آلوده بیماری انتقال پیدا کند. دستگاه ازن زن، هم هوا را ضد عفونی می کند و هم ابزار و وسایل محیط کارخانه را که کارکنان مدام با آنها سرو کار دارند، ضد عفونی می کند.

ازن ساز خانگی نیز امروزه رواج بیشتری در جامعه پیدا کرده است. و با استفاده از آن می توان هوای منزل و حتی میوه و سبزی و ... را ضد عفونی کرد.