سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ازن ساز صنعتی در کارخانه ها

نظر

 

کارخانه ها یکی از پشتوانه های اصلی اقتصاد هر کشوری می باشند. ضد عفونی محیط و هوای کارخانه ها امری بسیار ضروری می باشد. استفاده از دستگاه ازن ساز باعث حذف و یا کاهش مصرف مواد شیمیایی جهت ضد عفونی سطوح و زمین در کارخانه شده است.

از آنجا که کارخانه ها معمولاً مکانی بزرگ بوده و تعداد زیادی از انسان ها در آن مشغول به کار می باشند. برای ضد عفونی باید از حجم زیادی از گاز ازن استفاده کرد ، ازن ساز خانگی جوابگوی تولید این میزان از ازن نبوده و باید از ازن ژنراتور صنعتی استفاده کرد.

ازن ژنراتور

بسیاری از کارخانه ها با مواد شیمیایی سرو کار داشته و ریه های افرادی که در این کارخانه ها کار می کنند مدام در معرض آسیب قرار دارد. به این دلیل استفاده از ازن ژنراتور صنعتی در این مکان بسیار ضروری می باشد.

ازن ساز از اکسیژن هوای محیط استفاده کرده و گاز ازن تولید می کند. جهت بالا بردن بهره وری ، ازن ساز صنعتی معمولاً در ساختار این دستگاه از اکسیژن ساز استفاده می شود. دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن غنی شده در اختیار ازن ساز قرار می دهد و باعث افزایش تولید گاز ازن می شود.

گاز ازن زمانی که در هوا و یا در آب آزاد می شود ، با میکروب ها و آلودگی های موجود در هوا ترکیب شده و آنها را گند زدایی می کند. از خاصیت اکسید کنندگی گاز ازن در صنایع مختلف استفاده می شود.

از ازن ساز صنعتی علاوه بر کارخانه ها در مکان های بسیار زیادی نیز استفاده می شود. از جمله آن می توان به استفاده از ازن ساز در تصفیه خانه های آب آشامیدنی و نیز تصفیه فاضلاب اشاره کرد.