سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گندزدایی محیط کارخانه با ازن ساز

نظر

 

نظافت و ضد عفونی منظم کارخانه ها به خصوص کارخانه های بزرگ که کارکنان زیادی در آن مشغول به کار هستند، به منظور پیشگیری از ابتلای کارمندان آن به ویروس کرونا اهمیت خاصی به خود گرفته است.

بعضی از کارخانه های کوچک و یا متوسط که تمام شیفت کار نمی کنند باز در ساعاتی که کارخانه تعطیل می شود فرصت مناسبی می باشد تا مسئولان کارخانه محیط کار را گند زدایی کرده و ضد عفونی کنند.

ازن ساز در کارخانه

البته کارخانه های بسیاری نیز وجود دارند که شبانه روز کار کرده و تایم کاری کارخانه تمام شیفت می باشد. در این گونه کارخانه ها ضد عفونی محیط کارخانه و سطوح ابزار و وسایلی که کارکنان با آن کار می کنند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

امروزه برای ضد عفونی کردن محیط از با استفاده از دستگاه های پاشنده گوناگون، محلول وایتکس و ... را به صورت دستی مخلوط کرده و بر روی اجسام می پاشند.

جالب است بدانید هیچ گونه تضمینی وجود ندارد که سطوح عاری از میکروب و ویروس شده است. پس بهتر است به جای استفاده از روش های قدیمی برای ضد عفونی کردن هوای کارخانه ها و محیط های بسته از روش های جدید و آزمایش شده استفاده کرد.

از جمله روش هایی که امروزه در جهان برای گندزدایی محیط و پاکسازی هوای کارخانه ها استفاده می شود، استفاده از دستگاه اوزون ساز است.